Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Reppal Decoratie
Vlierboomstraat 670
2564 JR Den Haag

Geregisteerd bij KvK: 66438047 BTW nummer: NL256217993B01

1. Bestellen
2. Bezorgen en verzending
3. Betalen
4. Retourneren/herroepingsrecht en service
5. Garantie en defecten


1. Bestellen

Producten bestellen gaat bij onze webwinkel heel makkelijk. Het bestelproces bestaat uit de volgende stappen:

Stap 1. Winkelwagen
- Ga naar het product van u keuze, vul het aantal in dat U van dit artikel wenst en klik op "in winkelwagen"
- U kunt verder gaan met winkelen en andere artikelen toevoegen.
- Om de inhoud van Uw winkelwagen te bekijken, klik dan op het winkelwagentje in de menubalk bovenin.
- U kunt hier desgewenst het aantal aanpassen of het artikel verwijderen.
- Als u klaar bent met winkelen kunt u op de knop bestelling afronden klikken.

Stap 2. Adresgegevens
Om de bestelling te kunnen verwerken, wordt u gevraagd om enkele persoonsgegevens in te vullen. Ook vragen wij u om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van onze webwinkel. Deze persoonsgegevens worden altijd door ons beschermd en vertrouwelijk behandeld.

Stap 3. Orderbevestiging
Nadat u betaalt ontvangt u direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin staat uw bestelnummer en een overzicht van de bestelling.

2. Bezorgen en verzending
Wanneer en hoe wordt mijn bestelling bezorgd? Wij streven ernaar om producten na bestelling binnen drie werkdagen bij de klant te bezorgen. De bestelling wordt verstuurd door PostNL, een betrouwbare bezorgservice.

3. Betalen Betalen via IDEAL

De meest gebruikte betaalwijze via internet is IDEAL. Met iDEAL kun u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen de vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is veilig en gemakkelijk. U kunt gebruik maken van iDEAL wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

4. Retourneren en service

Retourneren/Herroepingsrecht
Bij onze webwinkel is het mogelijk om een artikel te ruilen of te retourneren. Bij het retourneren is van belang dat het product compleet is en –indien redelijke wijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Onze Klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met u op.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het stappenplan van het retourformulier aan te houden of gebruik te maken van het Herroepingsformulier op onze website. Zo kunnen wij de retour zo goed mogelijk afhandelen. Verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de consument.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht vragen wij u het formulier voor herroeping in te vullen en in de bijlage van de mail mee te sturen naar info@reppaldecoratie.nl

Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over een bepaald product? Stuur dan een mail
naar info@reppaldecoratie.nl Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen uw klacht af te handelen.

5. Garantie en defecten

Ik heb een defect artikel. Wat moet ik doen?
Heeft u een product ontvangen dat kapot is? Meld dit binnen de zichttermijn van 14, als dit mogelijk is, ruilen we het direct om. Heb je vragen, dan kun je uiteraard ook contact opnemen met onze Klantenservice. Stuur een e-mail naar info@reppaldecoratie.nl Onze Klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met u op. Voor een snelle afhandeling vragen we u het bestelnummer door te geven.

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wettelijke regelgeving en de algemene voorwaarden van de Kamer van Koophandel.

Garantie
Op de door ons geleverde producten heeft U garantie. Dit is de garantie zoals die door onze fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per product. De garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering. De garantie op een artikel vervalt wanneer een artikel kapot is gegaan door slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik.